8. Mesélés és ultimátum adás

"Néha jobb kibeszélni magadból a dolgokat,mint magadban tartani az összeset!"

Eliza:
Hétfő...Újra hétfő...Ez így elég szarul hangzik és a valóságban is az,de most valamiért érdekes a hétfői nap.Az egész onnan indult ki,hogy mindkét barátnőm különféle arc vonással jelent meg a gimi előtt.Haley nagy mosollyal ölelt meg,míg Pamela szomorkásan és üres tekintettel tette meg ugyanezt.
- Remélem elmondjátok,hogy mi történt veletek tegnap,mert nagyon fúrja az oldalamat a kíváncsiság!  -sétálunk a szekrények felé.Pamela-é és az enyém majdnem egymás mellett van,de Haley-é messzebbre esik,ezért minden reggel először ide jövünk,aztán átsétálunk Haley szekrényéhez.
- Nos?Kikezdi?  -kérdezem pakolás közben.
- Haley?  -néz Pamela a megszólított lányra.
- Oké,akkor mondom én.  -dől az egyik szekrénynek Haley.  -Tegnap,amikor átakartam menni hozzád,akkor írt a nagynéném,hogy vigyem el Matty-t a barátjához.Elvittem,viszont megkért a nő,hogy maradjak ott a gyerekekkel egy kis időre,mert neki el kell mennie.Ott maradtam,mire a két fiú átlőtte a labdát az egyik kerítésen,majd pár másodperc múlva megjelent Liam is...
- Oh...Kezd izgi lenni a sztori!  -vigyorgok,mire egy szúrós pillantást kapok válaszul.
- Li átmászott a rozoga kerítésen,visszaadta a labdát a srácoknak,aztán én meghívtam egy gyorsétterembe.
- Hmm...Cuki!  -vágok közbe megint.
- És utána?  -kérdezi Pamela,végre egy kis mosollyal.
- Utána sétáltunk egy parkban.  -zárja le a mesélést Haley.
- Még egy kérdés: Mióta becézgeted Liam-et? -nevetek.
- A barátai is szokták becézni a nevét.
- Én,azt hittem,hogy már nem a baráti jelzőt használjátok!
- Nagyon vicces,Turner!Amúgy...már egyszer  nem megegyeztünk,hogy mindenki leszáll a Liam témáról!?
- Te hoztad fel Payne-t,nem én!
- Muszáj össze vesznetek ilyen hülyeség miatt?  -szólal meg Pam,mire mindketten elhallgatunk.
- Tényleg...Mi történt a tegnapi randin?  -mosolyog Haley.
- Azon kívül,hogy megcsókolt én meg úgy viselkedtem,mint egy idióta...nos,azon kívül semmi!
- Hogy érted,hogy idiótán viselkedtél?  -nézek értetlenül.
- Ellöktem magamtól,aztán megkértem,hogy vigyen haza.  -sóhajt szomorúan göndör hajú barátnőnk.
- Ezt nem értem...Eddig még nem azt akartad,hogy közeledjen feléd?   -kérdezem.
- De...És még mindig ezt akarom...
- De akkor miért nem  hagytad,hogy....?  -most Haley tesz fel kérdést és értetlenül néz ő is.
- Megijedtem.  -hajtja le a fejét Pam.  -Olyan furcsa,hogy Greg pont velem akar lenni,amikor ott van Chloe,aki sokkal...
- Elég lesz Pamela!  -szólok rá felemelt hanggal.  -Ne hasonlísd össze magad másokkal,mert azzal csak magadnak teszel rosszat!Lehet,hogy Chloe-nak van néhány tulajdonsága és adottsága,ami neked nincs,de te akkor is sokkal különbebb vagy nála és a sok libától!Ezt pedig valószínűleg Greg is észrevette,mivel téged hívott randizni,nem pedig őt!
- Én se mondhattam volna szebben!  -néz rám egyetértően Haley. -Beszélj Greggel!
- Köszönöm Eli és neked is Haley!  -csinálunk egy hármas ölelést.  -Viszont...Most még nem vagyok felkészülve egy beszélgetésre vele.
- Nem baj!Majd beszélsz vele,ha úgy gondolod,hogy itt az idő!  -mosolygok biztatóan az elkeseredett lányra.

Haley:
Amíg a két lány elment a lánymosdóba,addig én megindultam a szekrényem felé.Lassan de odaérek,kinyitom a lakatot,aztán az ajtót is.Előveszem a könyveimet,a füzetemet és néhány írószert,majd a táskámat betömöm a kicsi,de tágas helyre.Dolgom végeztével újra bezárom a szekrényajtót,rázárom a lakatot,viszont amikor megfordulok nagyon megijedek.
- Normális vagy?Máskor ne csináld ezt légyszíves!  -nézek rosszallóan.
- 1.Normális vagyok. 2.Haza vihetlek ma?
- Mi lenne ha elsétálnánk a teremig,én pedig eközben átgondolnám?
- Oké.  -böki rá Liam.  -Végül átmentél Elizához este?
- Aha...és voltam Pamelánál is.
- Nem tegnap volt a randijuk Greggel?
- De,viszont arról légyszi ne kérdezz,hogy mi volt!Majd Greg elmeséli ha akarja.
- Persze,oké.Annyira nem is érdekel,de az annál inkább,hogy beszállsz-e velem egy kocsiba.?  -állunk meg a terem előtt.
- Beszállok.  -mosolygok és egy puszit adok az arcára,majd besétálok a terembe.

/14:47/
Az utolsó órám után vidáman indulok meg a szerkények felé,hogy kivegyem a táskámat.Azonban,amikor odaérek a célomhoz,hirtelen megtorpanok.Vaniele és Zoe vigyorogva álldogálnak pont az én szekrényem mellett.
- Helló Brooks!Gondolom nagyon sietsz a lovagod kocsijához!  -forgatja a szemeit Vaniele.
- Nem tudom miről beszélsz,egyébként semmi közötök hozzá,hogy én mit csinálok!  -állok meg előttük karba tett kézzel.
- Tényleg nem tudod?Akkor segítek egy picit..Múlt héten Liam Payne vitt haza téged és ha jól sejtem ma is erre készül vagyis készültök.Csakhogy szerintem ma egyedül fogsz hazamenni,mivel elég érdekes dolgot fogok mutatni.  -veszi elő a telefonját és azt kezdi el nyomogatni.
- Kíváncsian várom!  -nézek lenézően a két lányra.
- Tessék!  -nyújtja felém strasszkövekkel kirakott telefonját,amin egy kép van megnyitva.
Első ránézésre csak azt látom,hogy egy csókolózó pár van a fotón,ám amikor közelebbről megnézem kiválóan kirajzolódik Liam arca.
- Mi ez?  -kérdezem keserű hangon.
- Mint látod egy fotó,amin Paynee épp egy lány ajkaira van tapadva.  -mosolyog elégedetten Zoe.
- Ide adnád a telódat?Köszi!  -kapom ki Vaniele kezéből a készüléket és válaszra sem várva megindulok Liam felé,aki integetve közeledik felém.
- Ki ez és mikor készült a kép?  -mutatom fel neki a telefont,majd kérdő tekintettel fürkészem az arcát.
- Honnan van ez?  -kérdez most ő.
- Vaniele-tól,de válaszolj a kérdésemre!  -mondom cseppet sem higgadtan.
- Emlékszel arra a lányra,akit Harry elhozott Louis egyik meccsére?
- Nagyából.   -gondolkodom el,de annyira már nem emlékszem a lány arcára.
Az a bizonyos meccs egy hónapja volt,amikor Louis és Greg is pályára lépett.A gimi csapata nyert,ezért mindenki ünnepelt,Harry pedig valóban egy lánnyal jelent meg a kilátón.
- Vele vagyok a képen.  -sóhajt.  -Az nap elmentünk ünnepelni egy bárba és eléggé becsíptem.
- Honnan tudjam,hogy tényleg be voltál pöccintve?  -húzom fel a szemöldökömet.
- Mert tényleg így volt!Kérdezd Niallt...Aznap egyedül ő nem piált be!  -dugja zsebre az egyik kezét.
- Nincs rá szükség,hiszek neked!  -mondom,mire elmosolyodik. -De akkor sem megyek veled haza.
- Miért?  -tűnik el az aranyos vonás az arcáról,és kérdőn mered rám.
- Biztos voltam benne,hogy a többieknek szemet szúr a mostanában előforduló kedveskedésed...És azt is gondoltam,hogy Vaniele lesz az első,aki megjegyzést tesz!A lényeg,hogy nekem nincs kedvem a kombinálgatásokat hallgatni,szóval jobb lenne ha...Tisztes távolságban maradnánk egymástól!
- De...  -szólna bele,de nem hagyom.
- Kérlek,tegyük ezt...jó?
- Eddig is elfogadtam,azt amit mondtál és ez most sem lesz másként...Viszont hagy vigyelek legalább ma haza,ha már a sulibusz elment.  -ajánlja fel és majdnem bele is egyezek,viszont az utolsó pillanatban eszembe jut valami.
- Kedves tőled,de nem hiszem,hogy jó ötlet....
- Ennyit azt hiszem érdemlek.
- Jól van,de most utoljára furikázunk együtt!  -mondom nyomatékosan.
Remélem jól döntöttem,hogy véget vetettem ennek az akárminek,ami Liam meg köztem kezdődött.Az igaz,hogy eddig örültem,amikor találkoztunk vagy beszélgettünk,de Vaniele által rájöttem,hogy nincs szükségem erre a nagy felhajtásra,ami már amúgy is kezdetét vette.A lányok is elkezdtek összeboronálni minket,erre most a méhkirálynő Wright kisasszony is megszólalt és háborút hirdetett,csak mert néhányszor beültem Liam kocsijába...Tényleg nem vágyom most erre és remélem ezt Li is megérti!

Hello mindenki!Megjöttem az új résszel,ami főleg párbeszédekből áll...Remélem,hogy ez is fog tetszeni,és nem ígérem semmikorra sem az új részt,de már készülőben van!Még annyit mondanék,hogy minden,ami történik a párok között (pl.:Liam&Haley) annak nyomós oka van,de majd ezt mindeni látni fogja később...Értem én ha valaki nem arra számított,ami a végén történik,de én akkor is így képzeltem el a dolgokat és ezzel fogom tovább szőni majd a "kapcsolatukat".

2 megjegyzés:

  1. Wow *.* egy újabb tökéletes rész :) hihetetlen,hogy megfogalmazol minden egyes mondatot,odafigyelsz minden apróságra és ez tetszik :) nagyon tetszett ez a rész is :) nagyon várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon köszönöm és elképesztően jól esik,hogy ezt írod! :)
      Örülök,hogy tetszett és sietek a kövivel!! ;) :)

      Törlés