9. Kosarazás titokban

"A barátainkkal mindent meg kell osztanunk, különösen a gyönyörű pillanatokat..."

Haley:
Tegnap a nagy szünetben megkért minket Louis és Zayn,hogy ma fél hatkor menjünk vissza a gimihez,ahol ők már várni fognak minket a többiekkel.Fogalmam sincs,hogy mit terveznek,de attól félek,hogy nem nagyon fog tetszeni.
- Zayn nem mondta neked,hogy mit akarnak?  -kérdezem sétálás közben,szőke hajú barátnőmtől.
- Miért mondta volna,amikor senkit nem avattak be?Amúgy nem tudom.  -húzza meg a vállát.
- Kedden eléggé közel kerültetek egymáshoz.  -vigyorodom el.
Végre van valami,amivel vissza tudok vágni a Liam-es dolog miatt.
- Rosszul láttad.  -mondja unottan,de azért meglátok egy kis mosolyt a szája szélén.
- Nem hiszem...Elég jól láttam,hogy ölelkeztek.
- Na jó...Igen,tényleg megöleltük egymást,de mi akkor se sétálgattunk este ötkor egy aranyos kis parkban.
- Nézd,szerintem azok ott a többiek!  -terelem a témát és a gimi oldalához mutatok. 
- Valószínűleg.  -válaszolja Eli,és elkezd integetni,mire az ott állók is ugyanezt teszik.
- Sziasztok!  -köszönünk szinte egyszerre a fiúknak.
Érdekes,hogy csak Niall,Louis,Greg,Zayn,Victor és Liam van jelen,mivel általában Harry meg a többiek is velük szoktak lenni.
- Reméltük,hogy eljöttök.  -ölel meg mosolyogva Zayn,mindkettőnket.
- Na és...Pamelát hol hagytátok?  -kérdezi Niall,mire Liam oldalba vágja.
- Egyéb okok miatt nem tudott eljönni.  -válaszolja Eli,mire mindenki elhallgat egy pillanatra.
A jelenlévők közül mindenki tudja,hogy Eli a Greggel történt dolgokra utalt.
- Bemehetnénk végre?  -kérdezi nyugtalankodva Connie,aki az egyik tizenegyedikes osztály szőkesége.
- Mire is készültök egyébként?  -kérdezem miközben Zayn elkezd csinálni valamit a Gimnázium bejáratánál...
- Bemegyünk a suli kosárlabda pályájára,aztán titokban lejátszunk egy-két meccset.  -magyaráz Victor.
- Ti nem vagytok normálisak!  -mondja hangosan Eli,mire a fiúk elkezdik csitítani.
- Halkabban!Bárki erre jöhet,aztán nekünk végünk!  -okít Louis,én meg csak szem forgatva válaszolok.
- Így is csoda,ha nem csapnak ki minket a suliból,mert betörünk sötétedéskor!
- Nem tudja meg senki remélhetőleg...  -mondja Louis.
- Tőlünk biztos nem!  -mondja Eliza,de én még mindig rosszallóan nézem a tevékenykedésüket.
- Gyertek utánunk!  -parancsolja Zayn,majd Greggel és Louis-sal előre mennek.
- Nem fognak észrevenni így,hogy fel vannak kapcsolva a lámpák?  -kérdezi az egyik csaj,aki közvetlen Liam mögött megy.
- Mondtam már,hogy csend legyen!  -mondja idegesen de halkan Louis.
- Jól van,na! -áll  meg karba tett kézzel a lány.
- Bocsi,de tényleg nincs szükség lebukásra!
- Szerintem ezt már mindannyian felfogtuk..  -szólalok meg.
- Meg is jöttünk!   -lépnek be elégedetten a kosárpályára a srácok.
- Szuper...  -motyogom magamba,majd a csajokkal együtt megindulok a kilátóra.
- Nem is értem,nekünk miért kell itt lennünk!?  -morgok.
- Örülj neki,hogy a fiúk téged is hívtak!Talán Zayn elhív ma egy randira...  -kuncog Connie a többi lánnyal.
- Ha ennek nem lesznek következményei,akkor biztos örülni fogok..
A hat srác közben elfoglalja a pályát és kivesznek egy labdát a tartóból.Csapatokra osszák magukat,majd felállnak a pályára.Eli izgatottan fújja meg a sípot,amit időközben a kezébe nyomtak.Vad csata kezdődik meg a hímek között a labdáért,még kisebb esésekre is sor kerül.
- Istenem!  -pattanok fel,amikor észreveszem,hogy Liam a földre került.
- Nyugi,ezt direkt csinálta.  -nevet Eliza,én meg csak értetlenül nézek rá. -Nézz rá!
Li felé fordulok és most már én is tudom,hogy csak megjátszotta magát.A barna hajú srác nevetve hasra fordul a pályán,majd Niall segítségével fel kell.
- Gondoltam,hogy színészkedés.  -vonok vállat és vissza ülök  a barátnőm mellé.
- Ja,persze!  -vigyorog továbbra is Eli,de nem néz rám.
Jó pár meccset lenyomnak a fiúk,mire úgy döntenek,hogy kell egy kis pihenés.Izzadtan és szomjazva jönnek oda hozzánk és a vizes flakonjukért nyúlnak.
- Jelentkeznem kellett volna kosarasnak.  -ül le a pályára a többiekkel együtt; Greg.
- A kapitány új babérokra tör?  -nevet Lou.
- Vicces vagy Tomlinson!  -rázza a fejét Greg,de közben ő is elmosolyodik.
- Nem mondtál újat!
- Harry miért nem jött veletek?  -kérdezem hirtelen.
- Érdekel a göndörke?  -húzza fel a szemöldökét vigyorogva; Zayn.
- Igen,érdekel...az,hogy miért nincs itt.?
- Ma jön haza a nővére és családi vacsorán kell részt vennie.  -válaszolja Niall,aki már nem az itókáját hanem a kosárlabdát szorongatja.Épp egy dobásra készül,amit pontosan be is céloz.
A lányokkal megtapsoljuk,majd tovább beszélgetünk a többiekkel.Fél füllel hirtelen egy nyikorgó hangot hallok a távolból,ami egy kicsit megrémít.Mi van ha valaki észrevette,hogy bejöttünk ide és kihívta a zsarukat?
- Hallottátok ezt a hangot?  -nézek kérdőn,ám a többiek csak leintenek.
- Túlságosan is képzelődsz!  -állnak fel újra a pályára,a fiúk.
- Lehet,hogy szerintetek így van,de én tisztán hallottam valamit és biztos,hogy nem maradok itt tovább!  -fogom meg a táskát,amit magammal hoztam,majd megindulok a nagy ajtó felé,ami a folyosóra vezet.
- Haley várj már!Én is megyek!  -kiált utánam Eli,aztán mellém siet.  -Őszintén megmondva,én is hallottam az a nyikorgást...
- Szuper,akkor most már biztos,hogy nem képzeltem be semmit!  -mondom mérgesen,amikor már kiérünk a sötét folyosóra.A kosárlabda pálya a gimi hátsó részében van és ide nem nagyon jár senki sem,szóval lámpát sem szoktak oltani.
- Ha kiértem innen biztos,hogy fellélegzem.  -megyek gyorsan,talán túl gyorsan mivel Eliza alig bír utol érni.
- Oké,de nem hiszem,hogy most kéne gyakorolni a 800 méteres futásra!
- Bocsi.  -állok meg és bevárom barátnőmet,aki lihegve áll meg előttem.
Én is kivagyok már, és szívesebben sétálnék teljes nyugalommal, de ebben a helyzetben cseppet sem tudok nyugodt lenni!
- Menjünk,jó?   -kérdésemre bólint egyet,ám most összerezzenünk.
- Van ott valaki?   -visszhangzik egy dühös férfi hang.
- Basszus!  -nézünk össze kétségbeesve.
Nem találhatnak meg minket,mert különben mehetünk a büntiszobára...vagy, ami még rosszabb a kapitányságra.
- Bújunk el a mosdóba!  -mutatok a kicsivel arrébb lévő illemhelyiségre.
A szívem már a torkomban dobogott amikor magunkra zártuk az ajtót és izgatottan várakozni kezdtünk.
- Szerinted elment?  -suttogja kicsivel később Eli.
- Nem tudom,de szerintem a fiúk nemsokára lebuknak!
- Még jó,hogy eljöttünk..  -veszi elő a telefonját a szőkeség,majd elkezd pötyögni.
- Üzenetet írsz?  -nézem tevékenykedését érdeklődve.
- Aha.Írok Zayn-nek,hogy bújjanak el,mert veszély van.
- Remélem,hogy egy köszönetet azért elmormolnak holnap.

Liam:
Haley és Eliza lelépett de mi továbbra is folytatjuk a játékot.Nem tudom miért,de rossz érzésem van,ami nagyon idegesít!Folyton az jár a fejemben,hogy mi van ha Haley igazat mondott és tényleg van valaki még a gimiben.
- Zayn-y!Üzid jött!  -kiabál a lelátóról Connie.
- Oké,de most nem érek rá!  -válaszolja az éppen dobásra készülő Malik srác.
- Lehet fontos.  -szólok közbe.
- Nem hiszem...  -von vállat,de azért szünetet kér. -de megnézem.
Amíg Zayn kimegy a pálya szélére,addig mi is leállunk a fiúkkal.
- Nos?  -sétálok mellé.
- Eliza írta...A rohadt életbe!  -kezd el dühöngeni Z,és szerintem még arra is képes,hogy eldobja a telefonját.
- Mi van?Lemondta a holnapi randit?  -nevet Louis.
- El kell bújnunk,mert valaki erre tart!  -rakja vissza a hátizsákjába a telefont,majd futva megindul a lelátó hátsó sorához.A három lány halkan sikongatva lépked Z után,majd lebuknak valahol a sor végén.Tudtam,hogy hinni kellett volna Haley-nek és a két lánnyal kellett volna menni!Eleve be se kellett volna törni ide!
- Tomlinson,Payne,Horan és Danword!Jöjjenek csak ide szépen!  -kiabál Mr.Sharmon.
Bezzeg Zayn-nek és Victor-nak mázlija volt és elbújhattak még idejében..Így persze mi fogjuk elvinni a balhét!
- Uram,remélem nem hiszi azt,hogy csak úgy betörtünk ide!?  -kérdi viccelődve de hangjában egy kis félelemmel Louis.
- Miért mit kellene hinnem Mr. Tomlinson?  -húzza fel a szemöldökét a tanár.
- Mi csak bejöttünk gyakorolni a közelgő meccsre.
- Különös,mert én eddig úgy tudtam,hogy ti a fociban jeleskedtek.  -méreget minket gyanúsan Mr.Sharmon,majd hirtelen a nézőtérre kapja a tekintetét.  -Jól látom,hogy Malik és Wright is itt bujkál?
- Jó napot tanár úr!  -integet állmosollyal Zayn és Victor,miközben fejet lehajtva sétálnak mellénk.
- Inkább jó estét!Van itt még valaki más is,vagy csak ennyien törtetek be az iskola területére?
- Ennyien vagyunk uram.  -válaszolja Niall a kosárlabdát szorongatva. 
- Srácok miért hazudtok?  -állnak fel rejtekhelyükről a lányok.
Ezek most komolyan ennyire hülyék?Maradhattak volna a seggükön ha már falazunk nekik!
- Nem hazudtunk!Uram mi nem tudtuk,hogy a csajok is itt vannak!  -védekezik Zayn.
- Ja persze!Hazudozásért plusz büntetést kapsz!Már ha van nagyobb büntetés a kirúgásnál..  -néz ránk szigorúan,én meg csaj ijedten nézek vissza rá.
- Kifognak rúgni minket a gimiből?  -nyelek egy nagyot.
Ha tudom,hogy idáig fajulnak a dolgok,száz százalék,hogy otthon maradok!
- Hát nem kaptok oklevelet az biztos!De nem is értem miért csodálkoztok ennyire,amikor pontosan tudjátok,hogy mi jár a betörésért.Mázlitok,hogy nem jelentelek fel titeket most azonnal!
- Kérem ne tegye..és ha lehet a szüleinknek se szóljon semmit!  -kérleli Niall,de hiába.
- Az a legkevesebb,hogy ők megtudják!Vagytok most annál nagyobb pácban is!  -gondolkodik el a tanár úr.  -Most mindannyian hazamentek,én pedig az este kigondolom,hogy milyen következményeket von maga után ez a kis incidens.
- Rendben,de megtenné,hogy legalább ma nem hívja fel az őseinket?  -kérdez rá Zayn is,reménykedve.
- Nem szólok...ma még nem.
- Köszönjük Mr.Sharmon!  -hálálkodnak a fiúk és én is velük együtt. -És már ezerszer megbántuk,hogy ezt csináltuk...
- Remélem is!  -ez az utolsó mondat,amit ki ejt a száján,ezután már csak szépen kikísér a suliból és vár amíg meg nem indulunk hazafelé.
Húha!Eléggé rázós volt ez a ma este..Szerintem máskor hallgatni fogok a lányok megérzéseire és szavaira.Ki tudja,ha velük megyek talán nem kerülök ekkora pácba!De így...Ma még nem kell a szüleim leszólását és  kioktatását hallgatnom,de holnap...Nos,holnap valószínűleg a francba kívánom magamat és őket is!Jogos lesz a kiakadásuk és utólag már én is egy baleknak gondolom magamat,de akkor sincs semmi kedvem a szülői fegyelmezésre..Lehet,hogy inkább haza se megyek hanem beugrok az egyik haveromhoz éjszakára.Na jó,talán több éjszakára is...

Ezer bocsánat megint a késésért,de nehezen vettem rá magam,hogy megírjam ezt a részt!Most azonban itt van,meghoztam és őszintén remélem,hogy még van valaki,aki elolvassa és komizik is..Jó olvasást and have a nice day !!! ;)

2 megjegyzés:

  1. Már megint nagyot alkottál *.* és nem tudom elképzelni, hogy lehet ilyen nagy képzelőerőd :D de ez tetszik és a rész is :D remélem hamar jön a következő :D :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi mindent, az új rész már kint is van! :))

      Törlés