5. A táncóra

"Bármilyen tánc során, amelynek örömmel átadjuk magunkat, agyunk elveszti a kontrollt, és testünket a szívünk irányítja tovább."  -Paulo Coelho

10 perc késés még nem a világ vége.Én még is úgy érzem,hogy világ vége van,mivel kb. tíz perce itt kéne lennie Greg-nek.Oké,tudom,hogy egy kicsit túllihegem a dolgokat,de az,hogy Greg még mindig nincs sehol,az csak még inkább eszembe juttatja,azt amit Eli és Haley mondott...Hogy pofára esés lesz a vége...Már pedig,én ezt akarom a legkevésbé,éppen ezért is próbálom magam nem beleélni.Meghívott a táncórájára,amit én szívesen elfogadtam és el is megyek vele!Csak először elő kellene bukkannia valahonnan,mert kezdek ideges lenni!
- Szia,Pam!  -jelenik meg egy kéz a vállamon.  -Régóta vársz?
- Szia!Épp,most érkeztem.  -füllentek,ami mostanában egész jól megy.
- Akkor jó.Mehetünk?  -kérdezi isteni mosolyával.
- Aha.  -mondom,majd követem egészen a kocsiig.Ott beszállunk és miután beindítja a járgányt,elindulunk.
- Milyen napod volt?  -kapcsol rádiót,igen halkra véve.
- Jó,azonkívül,hogy sikerült elkésnem énekről.
- Komolyan?Ügyes!Nekem még egyszer se jött össze.  -nevet fel.  -Egyszer próbálkoztam,azzal,hogy 20 percig álldogáltam a mosdóban,de aztán megjelent Mr.Sharmon és betessékelt az órára.
- Mr.Sharmon a fiú vécén?A tanárok nem a nekik kijelölt toalettet szokták használni?  -nevetek most már én is.
- De,igen épp ezért nem is jöttem rá,hogy mi a fenét keresett ott!
- Vicces..
- Az.És neked,hogy sikerült a mutatványod?
- Beléptem a terembe,mire persze kaptam néhány lüke megjegyzést Zayn és Louis részéről.A tanár elég kíváncsian méregetett,aztán mikor azt mondtam,hogy lekéstem a sulibuszt,megértően bólintott és helyemre engedett.  -mesélem el a nap legjobb bakiját,ami velem történt.
- Kedves,de csak veletek.Mármint lányokkal.
- Sean-nel és Niall-lel is kedves szokott lenni.
- Igen,de Horan eleve művész lélek és még pluszba hajlik a zene irányába is,Moriarty meg amúgy is minden tanár kedvenc tanítványa.
- Szerintem meg van néhány fiú is,akiért oda van.   -tartom meg az álláspontom.
- Azt hiszem,ezt kitárgyaltuk. -zárja le a témát Greg.
Rövid időn belül leparkol egy nagy,óriási üveg ablakkal díszített épület előtt.Kiszállok az autóból,majd jól megnézem a helyet.Greg mosolyogva figyeli a szemlélődésemet,aztán betessékel a bejáraton és egészen egy Dance Training feliratú helyig vezet.Az ajtó teljesen kinyitva van,ezért egyenesen bemegyünk az üvegfalas terembe,ahol pár lány és fiú  bemelegítést végez.
Néhány srác rögtön lepacsizik Greg-gel,aztán visszatérnek a bemelegítő mozdulatokhoz.
- A tanár még nincs itt,de te nyugodtan leülhetsz valamelyik székre.  -bök Greg,a nem ablakos részre,ahova tényleg van állítva pár darab kényelmesnek tűnő szék.
- Oké,ügyes legyél!  -küldök felé egy biztató mosolyt,aztán elindulok az ülőhelyek felé,amikor megtorpanok.Észre veszek egy igen ismerős,szőke hajú lányt,aki amikor meglát szintén meglepődve néz rám.Most,komolyan?!Az egyik legjobb barátnőm ugyanoda jár táncra,mint ahova Greg?Ezt eddig miért nem említette egyikőjük sem?
- Pamela?Nem tudtam,hogy eljössz megnézni a próbát.  -ölel át Eliza.
- Hát,ami azt illeti...Greg hívott meg.Egyébként gőzöm sem volt róla,hogy ugyanarra a helyre jártak mindketten a szabadidőtökben!
- Most már tudod.  -mondja Eli.  -Hát akkor jó szórakozást,most megyek,mert itt van a tanár!
- Oké.  -ülök le az üresen maradt székre,majd a szememmel megkeresem Greg-et.
Miután mindenki kellőképpen megmozgatta a lábait,a tanár bekapcsolt egy pörgős számot,és elkezdte mutogatni a mozdulatokat.Az oktató -aki mellesleg nem más,mint egy férfi- eléggé izmos lábakat és karokat tudhat magáénak,azt meg kell hagyni!30 évesnél többnek nem nézném,legalábbis fiatalosnak tűnik.Na de mindegy,elvégre Greg miatt vagyok itt,nem pedig azért,hogy a macsó oktatót bámuljam.
Greg tényleg nagyon jól tud táncolni,nem hiába szerepelt már több versenyen is.Én mondom,ez a srác nem csak a fociban jeleskedik hanem a táncban is megállja a helyét!
- Oké,akkor most jöjjön egy lassabb szám!  -kiáltja a tanár két perc múlva,amikor már vége a zenének.
Megint elképesztő táncmozdulatokat csinálnak,de ezúttal történik pár emelés is.
- A következőre párban fogtok táncolni!  -adja ki az utasítást a fiatal férfi,majd elmondja,hogy ki kivel lesz.
Greg egy alacsony,vörös hajú  csajt kap,akivel beszélnek egy sort majd nevetgélve beállnak egymás mellé.Fura érzésem támad,és legszívesebben kirohannék a teremből,hiszen semmi kedvem a közös táncukat nézni.De mégsem tehetem,mivel elég érdekesen nézne mindenki és talán még hülyének is gondolnának.Inkább csak ülök mozdulatlanul a pólóm alját szorongatva és várom,hogy elinduljon már végre a zene,hogy aztán befejeződjön a páros tánclejtés.Szerencsére csak kb.két percig kell néznem ahogy Greg felemelgeti majd leteszi a földre a csajt,így a végén kezdek megnyugodni.A trainer bejelenti,hogy öt perc szünet következik,mire mindenki egy sóhajtással kísérve a vizes flakonjáért megy.
- Na,hogy tetszett eddig?Ugye nem vagyok béna?  -veszi ki a mellettem lévő sporttáskából Greg,a flakonját.
- Viccelsz?Nagyon ügyesek vagytok!Nem gondoltam volna,hogy ennyire jól tudsz mozogni!  -állok fel,hogy egy magasságba kerüljek vele.
- Köszönöm a bókot!  -vigyorog,majd ivás után visszateszi a táskába a palackot. -Láttad Elizát?
- Láttam,és csodálkoztam is,hogy egy helyre jártok táncolni,de egyikőtök sem mondta.
- Másfél hete még alig beszéltünk,amúgy igazad van lehet be kellett volna avatnom téged.
- Mindegy,nem nagy ügy!  -mosolygok rá,amit viszonoz.
- Nincs valamire szükséged?Van a folyosón egy automata.
- Nincs,de köszi,hogy szóltál!
- Szívesen.Mindjárt jövök.  -mondja,majd oda sétál kettő sráchoz.
- Na mi a helyzet?Ide jöttem volna már hamarabb is,csak nem akartam megzavarni a flörtöléseteket!  -lép mellém Eli,nagy vigyorral az arcán.
- Nem flörtöltünk,amúgy kedves tőled,hogy nem vágtál közbe!
- Ez igenis flört volt és ezt te is pontosan tudod,csak nem akarod bevallani!
- Mit nem akarsz bevallani?   -kérdezi Greg kíváncsi nézéssel.
- ...hogy szívesen elmennék pénteken hajózni a lányokkal,csak  nem érek rá.  -vágom rá gyorsan,és megpróbálok hihető lenni.
- Hajózni?  -néznek mindketten értetlenül.
- Pénteken egész nap esni fog az eső,nem hiszem,hogy akkor kéne mennetek.  -mondja bölcsen Greg.
- Londonban mindig rossz idő van,de ez még nem jelenti azt,hogy ne mehetnénk el hajózni.  -válaszolja Eliza.
- Ti tudjátok.  -teszi fel kezeit Greg védekezően.
- Na,mindegy!Szerintem vége van a szünetnek!  -szólok bele a kis perpatvarukba.
~~~~~
Az egész óra kb. egy órásra sikeredett,ami után mindenki összepakolta a cuccát,és fáradtan hagyta el a helyiséget.Greg,Eli és én egyszerre sétáltunk kifele,és jelentéktelen csevegést folytattunk.
- Na,mentem.Sziasztok!  -köszön el tőlünk szőke hajú barátnőm,és Greg felajánlása ellenére is -miszerint szívesen elviszi őt is haza- nélkülünk folytatja az utat.
Lefogadom,hogy azért csinálta,mert kettesben akar hagyni a "flörtbajnokkal".
- Tudod már,hogy mit fogsz csinálni vasárnap?  -érdeklődik Greg.
- Valószínűleg otthon leszek és tanulom a törit.Miért?
- Szívesen elvinnélek valahova,de akkor majd áttesszük más napra.
- Miből gondolod,hogy elmegyek veled arra a helyre?
- Én...azt gondoltam,hogy lesz kedved velem tölteni még több napot.
- Öhm...veled töltöm a vasárnapomat,aztán majd meglátjuk,hogy akarok-e több időt rád szánni.  -mondom zavartan és enyhén elpirulva.Nem számítottam rá,hogy ilyeneket fog mondani.

Halihó!Igyekeztem ezzel a résszel,hogy ne kelljen sokat várni rá és el is készült!Mint,már mondtam/írtam kezd beindulni a sztori és ezentúl lesznek izgi  részek is!
Jó olvasást,szép napot és pusszi! :)

4 megjegyzés:

  1. Sziia. Bocsi kicsit lemaradtam. Az előző rész is tetszett. A mostani részhez annyit, hogy - remélem nem veszed tolakodásnak - én arra számítottam, hogy Greg a lánnyal is fog táncolni. Tudod, az óra után kicsit felforrósodik kettőjük között a hangulat. De lehet hogy a következő vasárnapi randin történni fog valami. Pusziii *.*

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem baj,hogy csak most írtál,és egyáltalán nem vettem tolakodásnak,máskor is nyugodtan megírhatod ha valami ehhez hasonló jut eszedbe.
    Eltaláltad,a következő részben tényleg fog történni valami, 'felforrósodik a hangulat',ahogyan te írtad! ;) :)
    Pusszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jujj de várom a kövit!!! Siess vele merr most olvastam el de már elvonási tüneteim vannak!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Aranyos vagy,és siettek vele ígérem! :))

      Törlés