4. Karaokebuli,ahol minden jól alakul

"Találkozás,hülyéskedés,dalolgatás a barátokkal...Kell ennél jobb hétvége?"

A világ legidegesítőbb dolgai közé tartozik,amikor a barátnőid ráakarnak venni,hogy menj el egy buliba,ahova amúgy semmi kedved nincs elmenni...Sajnos ugyanez történt velem is,egy hosszú könyörgés után ugyanis rávettek,hogy eljöjjek velük a pubba.Pedig olyan szívesen maradtam volna a puha ágyamban a filmet nézve,amit ma este adnak.De nem...persze,hogy elkellet rángatniuk a nagy semmiért!
- Nézzétek ott vannak a fiúk!  -mutat Pam négy srác felé.
- Sziasztok!  -adnak barátnőim mindenkinek egy ölelést,én meg követem a példájukat.
- A többiek?  -néz körül Pamela.
- A 'többiek' alatt,gondolom Greg-re célzol.  -vigyorog Harry.  -Liam-mel dumálnak valahol.
- Liam is itt van?  -kérdezi Eliza,és egy picit megbök hátulról.
Ajj istenem,már megint kezdi!
- Persze.Nem szokta ki hagyni a bulikat,meg amúgy is versenyzik.  -válaszolja Zayn
- Skacok,gáz van!  -lép Harry mellé az emlegetett szamár,először észre sem véve minket.
- Sziasztok lányok!  -köszön mosolyogva,amikor végre meglát.
- Milyen gáz van?
- Most hívott Zoe,hogy nem tudd eljönni...ami azt jelenti,hogy pár nélkül maradtam.
- De hát miért lépett vissza?  -érdeklődik Harry.
- Nem tudom,azt nem mondta.
- Én tudom a megoldást!  -szólal meg vigyorogva Eli,mire mindenki rákapja a tekintetét.
- Haley-nek úgy sincs semmi dolga,hiszen nem versenyzik,úgyhogy talán lehetne ő Liam párja.
- Tessék?!  -nézek kérdőn és idegesen Eli-re.
- Ha nem akarod nem muszáj.  -mondja kedvesen Li.
- Na jó...adjatok egy percet!  -mondom zavartam,és magam után húzom a lányokat.
- Hogy az istenbe jutott eszedbe,hogy majd beállok Zoe helyébe?
- Nyugi,csak egy közös dal Payne-nel,meg egy verseny a biliárdban.Ennyit azért csak kibírsz!
- Tudjátok mit?Oké,belemegyek ebbe a hülyeségbe,de csak egy feltétellel!  -mondom kisebb gondolkodás után.
- Mi az a nagy feltételed?
- Leszálltok rólam és Liam-ről.
- Eddig se voltunk rátok mászva,de legyen ha ezt akarod!
- Kezdődhet a verseny?  -kérdezem a fiúktól,amikor visszasétálunk hozzájuk.
- Benne vagy?  -kérdezi meglepetten Liam.
- Úgy néz ki,hogy igen.
- Szuper.  -mosolyog rám.

- Oké,mindenki itt van?  -kérdezi Harry a kis színpadon állva.  -Most ismertetem veletek a szabályokat!Minden páros,aki aláírta a papírt,elénekel egy dalt,aminek a szövegét mutatni fogja a tévékivetítő.Ha valaki elrontja a szöveget,akkor annak a párosnak a tagjainak újra kell kezdenie a dalt.Minden éneklés után szavazni fognak a bárpult mögött lévők,majd a végén összeszámoljuk a pontokat és a legjobbak nyereménynek kapnak egy isteni ízű pezsgőt!
- Most komolyan egy pezsgőért versenyzünk?   -kérdezem a mellettem álló,Liam-től.
- Hé,az a pezsgő nagyon finom!
- Remélem is.
- Az se biztos,hogy mi nyerünk.
- Pozitív gondolkodás és egy enyhe optimizmus!  -mondom,mire Li nevetve megrázza a fejét.
- Egyébként még alá se írtuk azt a papírt.
- Nem ott kell aláírni?  -mutatok a bárpult felé,ahol épp Greg és Pamela álldogálnak egy iromány felett.
- Meglehet.Oda menjünk?  -néz kérdőn Liam,mire bólintok.
- Sziasztok!  -köszönünk szinte egyszerre,amikor oda érünk hozzájuk.
- Sziasztok!Pamela mondta,hogy meg van Zoe helyettesítője.  -paskolja meg Greg,Liam vállát.
- Úgy néz ki.  -néz rám Payne.  -Ezt a papírt kell alápingálni?
- Aha.De siessetek,mert mindjárt kezdődik a játék!  -válaszolja Pam,majd a színpadhoz mennek Greg-gel.
Gyorsan leírjuk mindketten a nevünket,aztán leülünk a bárszékekre.
Néhány elődadás kifejezetten szórakoztató volt,de voltak olyanok is,hogy magamba eldöntöttem;ennyit is elég volt látnom a show-ból!
- Mikor jövünk mi?  -kezdeményezek beszélgetést Liam-mel.
- Állítólag szólni fog valaki,amikor már készülhetünk,mert mi jövünk.
- Nagyszerű..és  addig itt kell ülnünk?
- Táncolhatsz is ha akarsz.  -mondja vigyorogva.
- Nem hiszem,hogy leakarom magam égetni mindenki előtt,azzal,hogy elkezdek táncolni.
- Oké,akkor ha gondolok kimehetünk sétálni.
- És ha pont,akkor fognak keresni minket,hogy rajtunk a sor?
- Sok kérdésed van még?
- Csak gondoltam jobban elmegy az idő,ha beszélgetünk.
- Rendben,beszélgessünk és várjuk meg itt,hogy szóljanak.
- Oké.  -értek egyet.  - Te kérted meg Zoe-t,hogy legyen a párod,vagy fordítva?
- Ez,hogy jön ide?  -néz kérdőn Liam.  -Amúgy Zayn szervezte be.
- Miért nem te kerestél magadnak párt?  -na most fordult a kocka,és én nézek rá kérdő fejjel.
- Nem kellett volna keresnem,mert tudtam volna,hogy kit hívjak el,csak akkor jött Zayn és rávett,hogy kérjem meg Zoe-t.Elhiheted,hogy semmi kedvem nem volt olyat elhívni,akit nem is kedvelek,viszont néha nagy úr tud lenni a baráti rábeszélés.
- Wao..De ugye engem nem kívánsz most a fenébe,amiért velem kell,hogy énekelj és biliárdozz?
- Ha tényleg a fenébe kívánnálak,akkor múlthéten nem vittelek volna haza és most nem azzal tölteném az időmet,hogy veled csevegek.
- Ezt megnyugtató hallani.
 Röviddel a beszélgetésünk után,megjelen egy férfi,aki a kezünkbe nyom egy cetlit,amire rá van írva a dal címe,amit énekelnünk kell.
- Figyelj...szerintem mi jövünk!  -bökök a színpad felé,ahonnan épp lejön Louis és egy csaj.
- Sok sikert!  -súgja a fülembe,amikor már énekre készen állunk a dobogón.
Egy mosollyal viszonozom neki kívánságát,majd figyelmemet a kivetítőre szentelem.

/2 óra múlva/
Pamela:
A buli karaoke része egész jó volt,bár Greg szerintem a tánchoz jobban érthet,mint az énekléshez.
Miután már mindenki sorra került,összeszámolták a pontokat Harry és Zayn segítségével,aztán kihirdették,hogy Liam és Haley nyerte meg a játékot,bár Harry és Vaniele csak 2 ponttal maradt le mögöttük.A végeredmény elmondása után,sokan áttértek a biliárdasztalhoz,és gyakorolták a lökéseket,míg 10 perc múlva elkezdődött az a verseny is.Az egész pubban három biliárdasztal található,ezért ki lett osztva,hogy ki mikor játszik.Szerencsére Greg-gel,csak jóval később kerültünk oda,így addig nyugodtan felkészülhettem,például a többiek játékmódját figyelve.
A kicsit hosszadalmasabb várakozás után,végre oda kerültünk az egyik asztalhoz,ahol Victor-ral és Chloe-val találtuk szembe magunkat.
Victor Wright,Vaniele öccse,aki sokkal normálisabb és barátságosabb,mint undok nővére.
Chloe-ról,pedig annyit,hogy a boszorkány egyik barátnője,vagyis benne van a Vaniele klánban.
Nem tudom,miért de elég izgalmas és szórakoztató volt biliárdozni,ami hát meg kell hagyni,elég jól ment nekem és Greg-nek.Annyi biztos,hogy sokkal közelebb áll mindkettőnkhöz,mint az éneklés.
- Hé,min törtöd a fejed?  -lép elém a nagy tömegben Greg.
Már kb. fél órája,mióta vége lett a biliárd meccsnek,nem láttam Őt.Valószínűleg elvonult a haverjaival iszogatni és dumálgatni.
- Semmin,csak a lányokat keresem.  -hazudom,mert igazából végig az néztem,hogy mikor bukkan elő.
- Bocsi,hogy egyedül hagytalak,csak a srácok erőltették,hogy igyunk meg valamit.
- Nem baj,amúgy meg nincs parancsba adva,hogy egész este mellettem kuksolj!
- Szevasz,öreg!Arra fele van néhány dögös csaj,nincs kedved csatlakozni?  -öleli át a vállát Greg-nek,Zayn.
- Bocsesz,de most inkább kihagyom!  -veszi le Zayn kezeit magáról,majd nevetve felém néz.
- Te tudod!  -von vállat az eléggé piás hangulatban lévő Malik,majd elsétál.
- Figyelj...beszélhetnénk oda kint?Nyugisabb a légkör.
- Nem tudom,te hogy vagy vele de én élveztem a karaokét meg a biliárdot.  -vallja be Greg,amikor már kiérünk az épületből,és a hideg utcán találjuk magunkat.
- Szerintem is jó volt.  -válaszolom és rámosolygok.
- Öhm...Jövő hét szerdán suli után lesz táncórám.Ha szeretnéd,akkor szívesen elviszlek,amikor megyek.
- Igen,szeretném.
- Oké,akkor fél háromkor találkozunk a gimi előtt.
- Rendben.  -mondom vidáman,majd egész este levakarhatatlan vigyorral a képemen;szórakozok a többiekkel.

Halihó újra!Hoztam az új részt,ami lehet,hogy nem lett most olyan jó,de azért remélem olvasásra alkalmas.Annyit szeretnék még mondani,hogy innentől kezdve fognak már beindulni a dolgok,vagyis a következő részben,már lesz egy nagyon kicsi izgalom is! :)
A kövit még nem tudom mikor hozom,de amint kész vagyok vele rakom is ki! 

4 megjegyzés:

  1. Igazad van..ez egy rakás szar lett...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,kedves Névtelen!Megfogadtam a tanácsodat,és a következő részt megpróbálom nem "rakás szarnak" meg írni!

      Törlés
  2. Szia!
    Szerintem viszont igenis jó lett! Várom a kövit!
    Ó és "kedves" névtelen ha nem tetszik amit írt akkor minek olvasod?! Vagy ha mégis elolvasod legalább ne írd oda hogy egy rakás szar hanem tards meg magadnak a nem túl kedves véleményed!!!!
    xxGigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi,hogy írtál és köszönöm a szavaidat is,örülök,hogy van,akinek tetszett egy kicsit is!Remélem még néhány résznél találkozhatok a komiddal/véleményeddel! :)

      Törlés