2. Meghívás egy karaoke bulira

Greg Danword
"A hit lényege, hogy megbízol valakiben, amikor nem tudod, hová vezet."  -Jesse Duplantis

Pamela:  
 Nem tudom,mi ütött belém de kezd egyre jobban érdekelni Greg..Tudom,hogy nem kellene belehabarodnom hiszen mindenki tudja,hogy Greg Danword nem a hűségéről és a tartós kapcsolatairól híres.Ugyanakkor nagyon kedves és tök jó természete van,nem úgy mint néhány srácnak a gimiből.

- Hello!  -hallom meg mély férfias hangját,aminek hatására szembefordulok vele.
- Oh,szia!Pontos voltál.  -mosolyodok el.
- Bűn lenne ha megvárakoztatnám a szépséges hölgyet!  -vigyorog egyet,majd a kocsija felé invitál.
- Vitatkoznék,de inkább hagyjuk...
- Jó döntés.  -néz rám,miközben előttem lépked.
- Biztos,hogy nincs valami programod?Nem akarom,hogy valamit esetleg miattam hagyj ki!  -nyitja ki úriember módjára a terepjáró ajtaját.
- Ha lenne valami dolgom,akkor most száz százalék,hogy nem a kocsidba szállnák be.
Igaz,hogy ez hazugság,hiszen ma épp a lányokkal mennék mozizni,de a hülye érdeklődésemnek köszönhetően inkább vele töltöm a délutánomat.
- Egyébként neked nem ma lenne edzésed?  -kérdezem,mikor már mindketten a járműben ülünk.
- Lenne,de van jelenleg fontosabb dolgom is,például elmenni veled a Starbucks-ba.  -kacsint,mire enyhén elpirulok.
Vajon minden lánnyal így bánik?Reménykedem,hogy nincs igaza Elinek és Haley-nek...
- Nem fognak emiatt kidobni a csapatból?  -érdeklődöm.
- A csapatkapitányt csak nem dobják ki egy ellógás miatt!  -nevet kanyarodás közben.
- Pont ez az!Te vagy a csapatkapitány szóval ott lenne a helyed az edzésen,és nem engem kéne fuvarozgatnod ilyenkor.
- Most először fordul elő,szóval szerintem semmi gond nem lesz,legfeljebb letol majd az edző bá és ennyi!Nyugi Pamela,nem lesz semmi bombariadó!  -teszi a kezét nyugtatásként az enyémre.
Furcsa bizsergés szalad át testemen,minek hatására elpirulva elhúzom a kezem.Greg rám néz egy pillanatra,tekintetéből látom,hogy nem tudja mi lelt engem,de nem szól semmit.Csendesen vezet tovább,nem kezdeményez beszélgetést,így hát inkább én se mondok semmit.

- Megjöttünk.  -állítja le a motort a híres kávézó előtt.
Kicsatolom az övem,majd mielőtt még kiszállna az autóból,megteszem előtte.
- Minden oké?  -jön oda mellém,miközben lezárja a kocsit.
- Aha.  -mosolygok rá erőtlenül,válaszul pedig egy kis sóhajtást kapok.
- Tudom,hogy amiatt vagy kiakadva,hogy ellógtam az edzésről és,mert megfogtam a kezed..ami furcsa,mert más lány a helyedben már rég...
- De én nem vagyok más lány.Nem vagyok olyan,mint azok a lányok,akikkel kitudja miket szoktál csinálni a haverjaiddal!Sajnálom Greg,de ha azt hitted,hogy engem is felcsinálhatsz akkor nagyot tévedtél!  -mondom elborult aggyal,és elindulok a kávézótól ellentétes irányba.
- Pamela!  -kiált utánam,de mintha meg se hallanám megyek előre az úton.
- Ez nevetséges,ne csináld már!  -kapja el a karom és szembe fordít magával.
- Az a nevetséges,hogy össze vissza  hazudozol én meg elhiszek mindent,miközben pontosan tudom,hogy milyen vagy!  -mondom a szemébe,és vicces;de már a nevetés határán járok.
Igaza van tényleg nevetséges,amit csinálok,de felidegesít!
- Nem hazudtam neked,és egyáltalán nem ismersz!  -mondja idegesen.
- Ó,tényleg nem hazudtál?Akkor biztos az is igaz,hogy most először hagyod ki az fociedzésedet!
- Na jó...ez tényleg nem igaz,már máskor is előfordult,hogy nem mentem el,de lány miatt most először fordult elő..
- Miért kéne elhinnem?
- Azért,mert ez az igazság!Kérlek higgy nekem!  -néz kék szemeivel őszintén,amitől lenyugszom.
- Jól van...Elhiszem,annak ellenére,hogy elég nehéz a hírek alapján,de megteszem...
Most pedig ígérd meg,hogy megpróbálsz nem átverni! Na jó ez azért,furin hangzana kimondva.
- Köszönöm.  -sóhajt egyet megnyugvás ként (gondolom én). -Bemehetnénk végre beszélgetni a kis kirohanásod után vagy még kint akarsz állni egy picit?
- Még meggondolhatom magam,és hazaindulhatok.  -nézek rá összeszűkült szemekkel.
- Bocsi..  -vett egy féloldalas mosolyt és a kezét nyújtja.
- Te is bocsi,de inkább kihagyom a kézen fogva menést.  -indulok meg előtte a kávézó irányába,erre Ő csak nevetve követ.

- Sziasztok!Kértek valamit?  -kérdezi a pultos,amikor leülünk a bárszékekre.
- Én egy White Chocolate Mocha-t kérnék!  -adja le rövid rendelését Greg,miután rám irányul figyelme a férfinak.
- Maradok a Caramel Macchiato-nál!  -válaszolom,majd figyelmemet Greg-re szentelem.
- Lenyugodtál már teljesen?  -kérdezi nagy mosollyal.
- Le.
- Akkor most már tárgyalhatok veled?
- Ügyvédnek készülsz?
- Táncosnak,de attól még tárgyalhatok emberekkel nem?  -vigyorog.
- Hallgatlak!
- Ismered azt a pubbot,ahova Zaynék szoktak menni?
- Nagyjából.Miért?
- Jövőhéten lesz ott karaoke és billiárd verseny.Harry apja kibérelte nekünk a helyet,szóval csak a gimiből lesznek emberek és nem is olyan sokan.
- És,hogy jövök én a képbe?
- Szinte mindenki szerzett már magának partnert csak én nem.Szóval,szeretném,hogy...
- Menjek el veled,és csatlakozzak az 1 tagú csapatodhoz.  -fejezem be helyette.
- Muszáj neked mindig átvenned a szót tőlem?  -kérdezi mosolyogva,miközben a már megkapott italát kezdi el fogyasztani.
- Bocsánat,de elég egyértelműen kezdesz bele a mondandódba.  -kóstolgatom én is a kért italt.
- Nos,akkor leszel a társam vagy kérjem meg azt a pincércsajt,hogy énekeljen velem közösen.?
- Jól van,elmegyek veled.  -válaszolom végül,mire Greg-nek felderül az arca.  -És kik lesznek ott?
- Pontosan nem tudom,de mint mondtam nem leszünk sokan.
- Oké.  -megiszom a megmaradt karamella ízű tejes italt,aztán felállok a bárszékről.
- Hova sietsz?Még csak most jöttünk.  -néz értetlenül rám.
- Bocsi,de fel kell hívnom valakit.  -mondom és kisétálok a kávézóból.
Kis táskámból gyorsan előhalászom a telefonomat,majd a megfelelő nevet kikeresve rányomok a hívásra.
- Pamela!?Mi történt minden oké?  -szól bele a készülékbe Eliza,aggódó hangon.
- Szia Eli!Megnyugodhatsz;nincs semmi bajom!Élek és virulok,és lenne egy kérdésem!
- Na,beszélj!
- Te hallottál arról a karaokebuliról,ami jövőhéten lesz a helyi pubban?
- Igen hallottam,mivel Niall felkért,hogy legyek a csapattársa.
- Komolyan?Szuper,mert én is ott leszek.  -mondom boldogan.
- Hogy-hogy?
- Greg-gel fogok egy csapatot alkotni.
- Végül is első randinak megfelel egy karaoke buli a haverokkal.
- Eliza!
- Most mi van?Annak,hogy elhívott eléggé randi szaga van.
- Megbeszélhetnénk ezt később?  -inkább mondom,mint kérdezem,amikor megjelenik mellettem Greg. -Most leteszem,de majd beszélünk!Szia!  -köszönök el barátnőmtől,majd kinyomom a telefont.
- Kivel  beszéltél?  -ül le egy asztalhoz.
- Elizával.  -ülök vele szembe. -Miért jöttél ki?
- Gondoltam most,hogy jobb egy kicsit az idő,kiülhetnénk ide.
- Tényleg jobb a levegő.
- Azt már tudod,hogy én mivel fogok foglalatoskodni a gimi után,de én még nem tudom a te terveidet.
- Vagy művészeti suliba megyek,vagy pedig...  -na itt megakadt a lemez.
- Vagy pedig?  -néz érdeklődve.
- Máson annyira még nem gondolkodtam.
- Értem.
Egyébként van más is,ami eszembe jutott,de azt nem akarom elmondani neki,hogy a család pizzériájában is szívesen elképzelném magam.
- 4 éve ismerlek,de még egyszer sem láttalak komolyabban táncolni.
- Tényleg nem?Pedig két havonta szokott lenni egy városi verseny,ahol mindig ott vagyok.
- Bocsi,de nem nagyon szoktam szabadidőmben táncversenyekre járni.Amúgy én is konyítok valamit a tánchoz,de csak hobbiként űzöm...
- Komolyan?  -szemei felcsillannak.  -Ha érdekel és ha gondolod,akkor szívesen fogadlak valamelyik próbán.
- Oké,akkor majd benézek.De mikor szoktatok próbálni?
- Változó,de szerdán mindig.Oh,bocsi!  -veszi elő csörgő telefonját,majd egy másodperc múlva a füléhez emeli.
- Szia apu!...Most?....Hányra mész?...Oké,indulok!....Szia!
- Az apám volt,este lesz valami megbeszélése egy ügyfelével,ezért nekem kéne vigyáznom az öcsémre.Sajnálom,de muszáj haza mennem!  -néz szomorúan.
- Oké,semmi  baj!  -nyugtatom meg,majd egy nyugalmas autóút és egy gyors búcsú szó után,vidáman rakom kulcsomat a ház ajtózárába.

Halihó!Mint látható és olvasható megjöttem a 2.résszel,ami kicsit hosszabbra íródott,mint az ez előtti!A következő rész már készen van,valószínűleg jövőhét szerdán fogom kirakni,és annyit róla,hogy az már kb. olyan hosszú,mint az 1.
Nagyon szépen köszönöm az eddigi kommentet és feliratkozást is!
Jó délutánt,puszi! ;)

4 megjegyzés:

  1. Halihóó Csajszii! Ez a rész is tetszett. Várom, hogy mi lesz a karaokebárban avagy a randin. Greg igazán helyes fiú. Neked is szép hétvégét! Puszii *.*

    PS: Hány részesre tervezed a történetet? És egy másik kérdés: Harry is szerepet fog benne kapni? Mármint nyílván csak arra vagyok kíváncsi mennyire. :) Nem hablatyolok tovább..

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Örülök,hogy tetszett és lehet,hogy egy kicsi csalódást okozok,de az,hogy mi történik a karaokebárban az csak a 4.részben fog kiderülni..
    Még pedig azért,mert a következőbe egy kicsit Liam-nek és Haley-nek fogok szerepet/helyet adni.

    Harry is fog szerepelni elég sokat,csak annyi,hogy ő egy kicsit később fog nagyobb szerepet betölteni a sztoriban.
    Húha...Pontosan még nem tudom,hogy hány részes lesz,de nem hiszem,hogy az 50-et felül múlja..Majd kiderül..

    Pusszi :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) Peszre, benne vagyok a cserében :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Persze, mehet a csere ;)
    http://sohasemhagylakegyedul.blogspot.hu/

    VálaszTörlés